De flesta av modellerna vi har importerar vi själva, vi hoppar helt enkelt över ett led (möbelhandlarna) och säljer direkt till dig utan andra mellanhänder. Pengarna vi sparar genom detta, hamnar i din ficka.
Får man några garantier på varan?
Vi följer Svensk Konsumentköplag för din trygghet (precis som handeln i övrigt).
Hur betalar man?
I vårt showroom går det bra att betala med med kort eller swish och där erbjuder vi även möjligheten till s.k. "Räntefritt" via Resurs Bank. Det ansöker man om i samband med att man beställer.
Kan man se och provsitta sofforna?
Javisst! Vi har vår utställning är öppen mån, tors, fre 15:00-18:00 och lör-sön 12:00-16:00. Stängt tis-ons. Adress: Skallebackavägen 15, 30241 Halmstad.
Går det beställa soffor med andra tygval och uppställningar än de som finns i webbshoppen?
Absolut. Maila till en beställning till
Har ni sofforna hemma på lager?
Det händer att vi har några av de mest sålda modellerna hemma, men eftersom kunderna har väldigt olika önskemål om kombinationer och tyger/färger, så beställer vi hem varorna efterhand som vi säljer.
Zoffan Sverige AB, lager och varuutlämning: Skallebackavägen 15, 302 41 Halmstad
E-post kundservice/order: info@zoffan.se - Telefon: 035-324 31 - Mobil Robert: 072-732 26 36